Porsche chyba było przygotowane na ogromne zainteresowanie najszybszym, póki co, wariantem modelu 911. Mowa oczywiście o GT3 RS, które zadebiutowało w sierpniu 2022 roku.
Niektórzy klienci wykonali naprawdę odważne konfiguracje. Pomogła im w tym oczywiście paleta kolorów Paint To Sample, która pozwala na bardzo szeroki wybór kolorów.
> Porsche 718 Cayman GT4 RS kontra Porsche 911 GT3 RS na torze. “Zabieram go do domu” (wideo)
Graficy komputerowi z firmy LMM Design postanowili sprawdzić, co jeszcze, oprócz lakieru, można zmienić w GT3 RS. Fotorealistyczne grafiki, które zobaczysz, są ich dziełem.
Panowie postawili na złoty lakier z palety PTS. Do tego dorzucono mnóstwo karbonu i kilka złotych naklejek. Całości z zewnątrz dopełniają nakładki na felgi od Manthey Racing.

Bardzo ciekawy zabieg zastosowano wewnątrz. Na karbonowych kubełkach pojawił się materiał wzorowany na tym, który stosowano w Porsche 911 Carrera 3.2 coupé sprzed wielu lat. Cytując klasyka: „Złote, a skromne”.
Za napęd w Porsche 911 GT3 RS 992 odpowiada 4.0 litrowy, wolnossący motor 6-cylindrowy. Generuje on moc 525 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 465 niutonometrów.
Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi tylko 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 296 km/h. Standardowo auto wyposażone jest w 7-stopniową przekładnię PDK.
> Dał ponad 70 tys. zł za lakier do swojego nowego Porsche 911 GT3 RS (992). “Warto było” (wideo)
Jest to jeden z najdroższych wariantów Porsche 911 obecnie w ofercie. W polskich salonach jego cena startuje od 1 232 000 złotych brutto.
Wyświetl ten post na Instagramie