Tak według nich może wyglądać perfekcyjny “konfig” Porsche 911 GT3 RS. “Złote, a skromne”

Porsche chyba było przygotowane na ogromne zainteresowanie najszybszym, póki co, wariantem modelu 911. Mowa oczywiście o GT3 RS, które zadebiutowało w sierpniu 2022 roku.

Niektórzy klienci wykonali naprawdę odważne konfiguracje. Pomogła im w tym oczywiście paleta kolorów Paint To Sample, która pozwala na bardzo szeroki wybór kolorów.

Porsche 718 Cayman GT4 RS kontra Porsche 911 GT3 RS na torze. “Zabieram go do domu” (wideo)

Graficy komputerowi z firmy LMM Design postanowili sprawdzić, co jeszcze, oprócz lakieru, można zmienić w GT3 RS. Fotorealistyczne grafiki, które zobaczysz, są ich dziełem.

Panowie postawili na złoty lakier z palety PTS. Do tego dorzucono mnóstwo karbonu i kilka złotych naklejek. Całości z zewnątrz dopełniają nakładki na felgi od Manthey Racing.

Porsche 911 GT3 RS
Porsche 911 GT3 RS fot. LMM Design

Bardzo ciekawy zabieg zastosowano wewnątrz. Na karbonowych kubełkach pojawił się materiał wzorowany na tym, który stosowano w Porsche 911 Carrera 3.2 coupé sprzed wielu lat. Cytując klasyka: „Złote, a skromne”.

Za napęd w Porsche 911 GT3 RS 992 odpowiada 4.0 litrowy, wolnossący motor 6-cylindrowy. Generuje on moc 525 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 465 niutonometrów.

Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi tylko 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna to 296 km/h. Standardowo auto wyposażone jest w 7-stopniową przekładnię PDK.

Dał ponad 70 tys. zł za lakier do swojego nowego Porsche 911 GT3 RS (992). “Warto było” (wideo)

Jest to jeden z najdroższych wariantów Porsche 911 obecnie w ofercie. W polskich salonach jego cena startuje od 1 232 000 złotych brutto.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez LMM Design (@lmm23design)