Ma pod butem 900 KM i nie boi się ich użyć. 911 Turbo S “rozwija skrzydła” na Autobahn (wideo)

Porsche 911 w wydaniu Turbo S zawsze zapewnia klientom kosmiczne osiągi. Najnowsze wcielenie tego wariantu potrafi dotrzymać kroku naprawdę szybkim supercarom.

Za napęd tej wersji odpowiada podwójnie turbodoładowany bokser 6-cylindrowy o pojemności 3.8 litra. Generuje on moc 650 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 800 niutonometrów.

Kiedy seryjne Porsche 911 Turbo S jest dla Ciebie “mało męskie”. Manhart wycisnął z niego 833 KM

Seryjny egzemplarz potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 2,7 sekundy. Są to dane oficjalne, a doskonale wiemy, że w rzeczywistości może być nawet jeszcze lepiej.

Lepiej jest też w egzemplarzu widocznym na załączonym nagraniu wideo. Jego właściciel uznał, że 650 koni mechanicznych to trochę mało. Teraz ma pod prawą stopą do dyspozycji nieco większy „arsenał”.

Silnik w jego Turbo S generuje obecnie 900 koni mechanicznych oraz 1000 niutonometrów. Sprint od 0 do 100 km/h skrócił się do około 2,5 sekundy.

Porsche 911 Turbo S pokazało jak genialnym jest autem. “Wielki szacun dla Niemców” (wideo)

Autor nagrania zabrał nas tym autem na przejażdżkę po niemieckiej autostradzie bez ograniczenia prędkości. Łatwość, z jaką Porsche osiąga 300 km/h, może niektórych przerażać.