Kierowca testowy nie oszczędza BMW X6 M po faceliftingu. “Hamulce błagają o litość” (wideo)

BMW X6 generacji G06 jest z nami na rynku od 2019 roku. W ciągu tych trzech lat producent zebrał sporo informacji zwrotnych od klientów i wkrótce zostanie zaprezentowana odświeżona wersja tego SUV-a.

Na załączonym nagraniu wideo zobaczysz testy jednego z prototypowych egzemplarzy. Przeprowadzono je na niemieckim torze Nurburgring, gdzie prawie każdy producent przyjeżdża sprawdzać swoje nowości.

730 KM w rodzinnym SUV-ie. Manhart uznał, że BMW X5 M Competition jest o 105 KM za słabe

Na filmie mamy do czynienia z topową odmianą X6 M Competition. Obecnie jest on napędzany jednostką V8 o pojemności 4.4 litra, która generuje 625 koni mechanicznych oraz 750 niutonometrów momentu obrotowego.

BMW X6 M Competition
BMW X6 M Competition

Nie wiemy jeszcze, czy producent zdecyduje się na jakiś przyrost jeśli chodzi o parametry. Z pewnością pod maską pozostanie 8-cylindrowy silnik.

Jak to zwykle z faceliftingami bywa, delikatnie odmieni się przednia część nadwozia. Kosmetyczne zmiany powinny dotyczyć grilla oraz reflektorów. Zapewne trochę przeprojektowane będą również zderzaki.

Jak widać na nagraniu, kierowca nie oszczędza auta i nie boi się szybko pojechać tym wielkim SUV-em. Tarcze hamulcowe w pewnych momentach aż się „czerwienią”.

BMW X6 M Competition
BMW X6 M Competition

BMW X6 M Competition z aktualnej oferty potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w 3,8 sekundy. Jego prędkość maksymalna jest ograniczana elektronicznie do 250 lub 290 km/h, w zależności od konfiguracji.

Mówią, że czerwone najszybsze? W tym BMW X6 M wszystko się zgadza. “Ma aż 1111 Nm” (wideo)

Za BMW X6 M trzeba zapłacić w polskim salonie co najmniej 640 500 złotych. Zakup mocniejszego o 25 koni mechanicznych wariantu Competition to już koszt 706 900 złotych.