Gdy limitowane BMW M4 CSL jest zbyt pospolite. Manhart MH4 GTR II ma 702 KM oraz 880 Nm

Jeśli któremuś z fanów BMW udało się kupić limitowane do 1000 egzemplarzy BMW M4 CSL, powinien się z tego powodu bardzo cieszyć. W przyszłości z pewnością będą one nabierały wartości.

Trzeba co prawda dość słono za takie auto zapłacić. W polskich salonach wyceniono BMW M4 CSL na kwotę 899 900 złotych brutto. To prawie dwukrotnie więcej niż za BMW M4 Competition.

BMW M4 CSL Manhart MH4 GTR
BMW M4 CSL Manhart MH4 GTR

BMW M4 CSL (2022) oficjalnie. Na przejażdżkę zabierzesz tylko najlepszego kumpla (wideo)

W zamian otrzymujesz lżejsze auto z mocniejszym silnikiem. 3.0 litrowy motor R6 generuje 550 koni mechanicznych, które są przekazywane wyłącznie na tylną oś.

Ktoś może jednak stwierdzić, że 1000 takich samych egzemplarzy to za dużo. Wtedy może się udać do Manharta, gdyż ten przygotował specjalny pakiet właśnie dla M4 CSL.

BMW M4 CSL Manhart MH4 GTR
BMW M4 CSL Manhart MH4 GTR

Oprócz delikatnych zmian stylistycznych, w skład których wchodzi efektowne oklejenie, pojawiły się również zmiany pod maską. Teraz kierowca ma do dyspozycji aż 702 konie mechaniczne oraz 880 niutonometrów.

Na karoserii pojawiły się karbonowe dodatki, wewnątrz nowa klatka bezpieczeństwa i szelkowe pasy, a całe auto „siedzi” na regulowanym zawieszeniu. Są też oczywiście nowe felgi o średnicy 20 cali.

BMW M4 CSL Manhart MH4 GTR
BMW M4 CSL Manhart MH4 GTR

700 KM na tylnej osi to dla nich za mało. Manhart podniósł moc Porsche 911 GT2 RS do 945 KM

Nie znamy niestety ceny pakietu MH4 GTR II, ale z pewnością tanio nie będzie. Pewne jest też to, że w takim wydaniu M4 zrobi na drodze piorunujące wrażenie.