Auto Fus Group ruszył właśnie z kampanią „One life. Many lifestyles. One place. Auto Fus”. Jednym z jej elementów było stworzenie trzech klipów reklamowych.
Dotyczą one trzech luksusowych marek z Wielkiej Brytanii, z którymi powiązana jest Auto Fus Group. Mowa oczywiście o producentach takich jak: Aston Martin, McLaren czy Rolls-Royce.
> Pierwszy McLaren Artura zarejestrowany w naszym kraju. Polak dał za niego ponad 1.5 mln zł
Główną rolę kobiecą zagrała polska aktorka Kamila Baar. Reżyserem i autorem pomysłu kreatywnego jest jej brat, Błażej Baar. Klipy reklamowe można obejrzeć w sieci, a już wkrótce będą one przedstawiane również w kinach sieci Multikino.
Pierwszym odcinku możemy zobaczyć wyczynowego SUV-a w postaci Aston Martina DBX707. Pod maską tego auta pracuje podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 4.0 litrów i mocy 707 koni mechanicznych.
> Rolls-Royce Phantom w limitowanej serii The Six Elements. “Reprezentują różne żywioły” (wideo)
SUV ten zapewnia nie tylko dużą praktyczność, ale również świetne osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h.
W epizodzie numer 2 został zaprezentowany McLaren Artura. Hybryda typu plug-in, która w komorze silnika skrywa podwójnie turbodoładowaną jednostkę V6 o pojemności 3.0 litrów.
Wsiadając do tego supersportowego auta kierowca otrzymuje do dyspozycji moc 680 koni mechanicznych. Sprint od 0 do 100 km/h trwa równe 3 sekundy, a maksymalnie rozpędzimy się do 330 km/h.
W trzeciej części filmów kampanii możesz podziwiać Rolls-Royce’a Ghost. Luksusowa limuzyna zapewnia najwyższy poziom komfortu, wyciszenia i pozwala na odseparowanie się od otoczenia.
Nie brakuje tu również odpowiednich osiągów. Pod długą maską pracuje podwójnie turbodoładowane V12 o pojemności 6.75 litra. Na tylną oś trafia 571 koni mechanicznych, dzięki którym przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje tylko 4,8 sekundy.