1500 KM na tylnej osi i letnie opony. Wyjazd na śnieg Regerą to nie był zbyt dobry pomysł (wideo)

Z pewnością myślisz, że wyjechanie samochodem na letnich oponach na śnieg jest niezbyt mądrym pomysłem. To co powiedzieć o kolesiu, który zrobił tak w tylnonapędowym hypercarze?

Spotkanie auta marki Koenigsegg nie jest czymś pospolitym. Jeszcze rzadsze jest zobaczenie takiego samochodu na drodze pokrytej lodem lub śniegiem.

1600 KM i napęd na tył na śniegu. Koenigsegg Jesko nie boi się żadnych warunków (wideo)

Właściciel widocznego na załączonym nagraniu wideo Koenigsegga Regera postanowił właśnie to zrobić. Na letnich gumach wyjechał z garażu przy niezbyt sprzyjających warunkach atmosferycznych.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera

Szybko się okazało, że nie był to dobry pomysł. 1509 koni mechanicznych, które trafiają tylko i wyłącznie na tylną oś, nie pozwoliły na sprawne poruszanie się po śniegu.

W pewnym momencie szwedzki samochód po prostu stanął na prawym pasie drogi szybkiego ruchu i nie miał zamiaru jechać dalej. Po wciśnięciu gazu koła kręciły się w miejscu.

Za napęd w tym modelu odpowiada podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 5.0 litrów. Oprócz 1509 koni mechanicznych generuje on 2000 niutonometrów momentu obrotowego.

Koenigsegg Regera
Koenigsegg Regera

Zabrał Koenigsegga za 9 milionów zł na śnieg. Kierownicy nie dało się trzymać prosto (wideo)

Na suchym asfalcie jesteśmy w stanie rozpędzić się od 0 do 300 km/h w 10,9 sekundy. Prędkość maksymalna Koenigsegga Regera to natomiast 403 km/h.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez KARNAGE (@team.karnage)