Kupując auto marki Porsche masz ogromne możliwości personalizacji. Największe pole do popisu to paleta kolorów Paint To Sample, gdzie możesz wybrać spośród kilkudziesięciu gotowych odcieni.
Jeśli natomiast nadal nie ma tam tego, co Ci odpowiada, Porsche jest w stanie stworzyć nowy kolor. Wiąże się to oczywiście z wydłużonym czasem oczekiwania, oraz wydaniem większej ilości gotówki.
> Za to różowe Porsche zapłacisz dwa razy więcej niż za podstawę. Bez dwóch baniek nie podchodź
Czasami jednak warto to zrobić, aby nasz garaż wyglądał bardzo imponująco. W przypadku widocznym na załączonych zdjęciach na szczęście wystarczyła ta „nieco tańsza” opcja.
Właściciel starego Porsche zamówił niedawno nowe 911 GT3 Touring. Chciał, żeby polakierowano je dokładnie tym samym kolorem, co jego 911’stka z 1972 roku, czyli Lindengreen.
Miał to być prezent na 50-te urodziny, które obchodził zarówno właściciel jak i auto. Starszy egzemplarz to dokładnie 911 S z silnikiem 2.4 o mocy 190 koni mechanicznych.
Porsche 911 GT3 Touring napędzane jest wolnossącym bokserem o pojemności 4.0 litrów. 6-cylindrowa jednostka generuje 510 koni mechanicznych oraz moment obrotowy wynoszący 470 niutonometrów.
Takie parametry, przekazywane na tylną oś za pomocą 6-stopniowej przekładni manualnej, zapewniają przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy. Prędkość maksymalna to 320 km/h.
> To pierwsze Porsche 911 GT3 w tym kolorze. Tak wygląda dwudniowy proces produkcji (wideo)
Cena Porsche 911 GT3 Touring w polskich salonach startuje od kwoty 946 000 złotych. Dopłata do lakieru z palety Paint To Sample to natomiast 50 806 złotych.
Wyświetl ten post na Instagramie