Wheelsandmore wziął na warsztat McLarena. Wydasz 130 000 zł żeby auto miało 1051 KM

Nawet kupując bardzo mocny samochód, taki jak na przykład McLaren 765LT Spider, po pewnym czasie może Ci czegoś brakować. Trudno w to uwierzyć, ale faktycznie są tak wybredni klienci.

Wtedy do akcji wkraczają tunerzy, jak chociażby Wheelsandmore. Właśnie zaprezentowali oni pakiet modyfikacji dla wyżej wspomnianego brytyjskiego supersamochodu.

Audi RS Q8 po kuracji Wheelsandmore. Generuje 1100 niutonometrów i pojedzie aż 333 km/h

McLaren 765LT Spider Wheelsandmore
McLaren 765LT Spider Wheelsandmore

Firma zajęła się obniżeniem o 20 milimetrów zawieszenia i zamontowaniu nowych felg. Mogą one być przykręcane również na centralną śrubę, co oczywiście dodatkowo podnosi koszt „imprezy”.

Same felgi, których średnica to 20 i 21 cali, to wydatek 12 210 euro netto (około 57 500 zł). Adapter zmieniający sposób montażu kół to aż 16 557 euro netto (około 78 000 zł).

Tutaj zabawa się jednak dopiero zaczyna. W ofercie jest również kilka wariantów podniesienia mocy 4.0 litrowego silnika V8 biturbo. Seryjnie generuje on 765 koni mechanicznych.

McLaren 765LT Spider Wheelsandmore
McLaren 765LT Spider Wheelsandmore

Są dostępne aż trzy poziomy tej usługi. Pierwszy podnosi moc do 876 koni mechanicznych i kosztuje to 5 887 euro netto (około 28 000 zł). Drugi wariant to już 939 koni mechanicznych i wydatek 16 767 euro netto (około 79 000 zł).

Tak ostrego pojedynku się nie spodziewali. 765 KM w McLarenie vs. 1000 KM w Ferrari (wideo)

Wisienką na torcie jest trzeci poziom modyfikacji silnika. Po wydaniu na niego aż 28 237 euro netto (około 133 000 zł) będziesz mógł się cieszyć mocą 1051 koni mechanicznych oraz momentem obrotowym wynoszącym 1000 niutonometrów.