Niestety, wiele obecnie produkowanych samochodów nie może się pochwalić rasowym brzmieniem silnika. Nawet jeśli ta sama jednostka była dużo głośniejsza pod maską poprzedniej generacji tego samego modelu.
W grę wchodzi „ekologia”, która wymusza na producentach montowanie kolejnych filtrów i „kastrowanie” silników. Jeśli nadal chcemy się cieszyć wspaniałym dźwiękiem, musimy zadziałać samodzielnie.
Chociażby tak jak właściciel Audi RS Q3 Sportback, które zobaczysz na załączonym nagraniu wideo. Egzemplarz ten brzmi rewelacyjnie i właśnie tak powinno to wyglądać już w seryjnym modelu.
Tylko 555 osób kupi Audi RS Q3 Edition 10 Years. Niemcy świętują 10-lecie sportowego SUV-a
Oprócz wydechu, właściciel zdecydował się na trochę więcej modyfikacji. 2.5 litrowy silnik R5 turbo nie generuje już 400 koni mechanicznych, a 477. Do tego mamy 604 niutonometry momentu obrotowego.
Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi teraz 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 290 km/h. Aby auto nieco wyróżniało się z tłumu, zamontowano pakiet stylistyczny Maxton, obniżono zawieszenie sprężynami H&R oraz założono 22-calowe felgi Haxer.