Polak miał dość cichego wydechu w swoim Audi RS Q3 Sportback. “Poprawiłem fabrykę” (wideo)

Niestety, wiele obecnie produkowanych samochodów nie może się pochwalić rasowym brzmieniem silnika. Nawet jeśli ta sama jednostka była dużo głośniejsza pod maską poprzedniej generacji tego samego modelu.

W grę wchodzi „ekologia”, która wymusza na producentach montowanie kolejnych filtrów i „kastrowanie” silników. Jeśli nadal chcemy się cieszyć wspaniałym dźwiękiem, musimy zadziałać samodzielnie.

Chociażby tak jak właściciel Audi RS Q3 Sportback, które zobaczysz na załączonym nagraniu wideo. Egzemplarz ten brzmi rewelacyjnie i właśnie tak powinno to wyglądać już w seryjnym modelu.

Tylko 555 osób kupi Audi RS Q3 Edition 10 Years. Niemcy świętują 10-lecie sportowego SUV-a

Oprócz wydechu, właściciel zdecydował się na trochę więcej modyfikacji. 2.5 litrowy silnik R5 turbo nie generuje już 400 koni mechanicznych, a 477. Do tego mamy 604 niutonometry momentu obrotowego.

Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi teraz 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 290 km/h. Aby auto nieco wyróżniało się z tłumu, zamontowano pakiet stylistyczny Maxton, obniżono zawieszenie sprężynami H&R oraz założono 22-calowe felgi Haxer.