Wycisnął z silnika w swoim Golfie 380 KM. Nadal nie może sobie poradzić z Fabią w dieslu (wideo)

Celem tuningu mechanicznego jest sprawienie, aby auto stało się szybsze. Czasami nawet niewielkim kosztem można wygenerować naprawdę spore przyrosty.

Na załączonym nagraniu wideo zobaczysz wyścig dwóch popularnych hatchbacków, w dość ciekawych wersjach. Na linii startu stanął Volkswagen Golf GTI mk6 oraz Skoda Fabia VRS.

Golf w dieslu dostał szansę od Ferrari 488 Pista. Wykorzystał ją najlepiej jak potrafił (wideo)

Pod maską tego pierwszego pracuje 2.0 litrowy motor, który seryjnie generuje 211 koni mechanicznych. W obecnym setupie jest to natomiast aż 380 koni mechanicznych.

Reprezentant Czech skrywa w komorze silnika doskonale nam znany silnik 1.9 TDI. Zamiast 130 koni mechanicznych generuje on jednak ich aż 380.

Golfikiem w dieslu ścigał Panamerę! Silnik 2.0 TDI za nic nie chciał odpuścić (wideo)

Oba auta posiadają manualną skrzynię biegów, która przekazuje pełny potencjał jednostki napędowej na przednią oś. Zapowiada się więc bardzo ciekawy i wyrównany pojedynek.