Volkswagen “boi się” wzrostu zainteresowania ID.Buzz. “Już zebrali ponad 20 000 zamówień”

W salonach nie zdążył się on jeszcze pojawić, a już jest ogromnym sukcesem. Mowa tutaj o elektrycznym Volkswagenie ID.Buzz, który sprzedaje się jak ciepłe bułeczki.

Wielu klientów nie miało jeszcze nawet możliwości przejechania się nim, a do Wolfsburga spłynęło już ponad 20 000 zamówień na ten model. Będą one produkowane w fabryce w Hannoverze.

2022 Volkswagen ID.Buzz
2022 Volkswagen ID.Buzz

Oto Volkswagen ID.Buzz z pakietem od Zyrus Engineering. Ma karbonowe koła za 24 tys. zł

Jedyne, czego obawia się Volkswagen, to ogromny wzrost tej liczby w momencie, w którym do salonów trafią pierwsze auta testowe. Niemcy przewidują, że popyt będzie naprawdę spory.

Produkcja ID.Buzz ruszyła na początku czerwca 2022 roku. Volkswagen zamierza zbudować do końca grudnia około 15 000 egzemplarzy. Pierwsze 6 000 z nich powoli transportowanych jest do salonów.

2023 Volkswagen ID.Buzz
2023 Volkswagen ID.Buzz

Obecnie auto oferowane jest w tylko jednej wersji napędowej. Kierowca ma do dyspozycji 204 konie mechaniczne, które trafiają wyłącznie na tylne koła.

Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi 10,2 sekundy. Akumulatory o pojemności 77 kWh netto zapewniają zasięg do 420 kilometrów według norm WLTP.

2023 Volkswagen ID.Buzz
2023 Volkswagen ID.Buzz

Volkswagen ID.Buzz startuje w Polsce od 248 091 zł. Niemcy zapłacą w swoim salonie dużo więcej

W polskich salonach Volkswagena cennik ID.Buzz startuje od 228 390 złotych netto. W 2024 roku na rynku pojawi się również wariant z przedłużonym rozstawem osi, jak i również przewidywane jest pojawienie się wariantu GTX.