Pojechał rodzinnym busem na wyścigi. Gość z 600-konnego Nissana GT-R był w szoku (wideo)

Szeroko pojęty „tuning” pozwala właścicielom aut dokonać zmian, o jakich niektórym nawet się nie śniło. Jesteśmy w stanie zbudować auta, których nigdy nie uświadczymy w salonach.

Posiadacz widocznej na załączonym nagraniu wideo Klasy V uznał, że pod maską zmieści się ciekawsza jednostka napędowa. W komorze silnika busa Mercedesa pojawiło się bowiem V8.

Tak pędzi Mercedes-AMG V 63. To samoróbka, ale nawet na lotnisku robi wrażenie (wideo)

Podwójnie turbodoładowany silnik o pojemności 4.0 litrów generuje 585 koni mechanicznych oraz 900 niutonometrów momentu obrotowego. Teraz jazda taką V-Klasą sprawia naprawdę mnóstwo radości.

Zgodnie z nomenklaturą Niemców, samochód powinien nosić nazwę Mercedes-AMG V 63 4MATIC+. Na pokładzie znalazło się również sportowe zawieszenie i ceramiczny układ hamulcowy.

Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi 4,5 sekundy, a od 100 do 200 km/h 10,5 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 260 km/h.

Mercedes-AMG V 63 4MATIC+ oficjalnie nie istnieje. Zbudował więc go samodzielnie (wideo)

Na załączonym nagraniu wideo zobaczysz kilka prób pojedynków ze sportowymi samochodami. Zwyciężyć się nie udało, ale auto spisało się naprawdę nieźle jak na busa.