Myślał, że 761 elektrycznych koni to pewniak. “Słabsza spalinówka pokazała co potrafi” (wideo)

Gama modelowa Porsche jest już na tyle szeroka, że praktycznie każdy klient powinien znaleźć w niej coś odpowiedniego dla siebie. Oczywiście, o ile jest na to przygotowany finansowo.

W zamian za spory wydatek otrzymuje natomiast bardzo porządnie wykonane auto z genialnym prowadzeniem, bezawaryjnością i świetnymi osiągami. Tutaj naprawdę widać, za co się dopłaca.

Wyjechał na wyścigi swoim Porsche za 8 mln zł. Miał problemy z 8-krotnie tańszym 911 (wideo)

Każdy z modeli dostępny jest w licznych wersjach napędowych. Autorzy załączonego nagrania wideo porównali w wyścigach najszybsze warianty każdego z nich. No prawie każdego, gdyż brakuje 718 GT4 RS.

Na linii startu stanęły zatem: 718 Boxster GTS, Macan GTS, Cayenne Turbo GT, Panamera Turbo S, Taycan Turbo S oraz 911 Turbo S. Według danych technicznych, najmocniejszym autem w stawce jest 761-konny elektryk.

Nie należy jednak zapominać o rewelacyjnych osiągach 650-konnej 911-stki. Potrafi ona katapultować się od 0 do 100 km/h w czasie grubo poniżej 3 sekund.

Bazowe Porsche 911 w walce z mocniejszą o 100 KM Corvette C8. “To jest niemożliwe” (wideo)

Oprócz wyścigów ze startu zatrzymanego oraz z rolki, autorzy przeprowadzili również porównanie wydajności układów hamulcowych. Tutaj wynik był chyba najbardziej zaskakujący.