Alfa Romeo Giulia i Stelvio po faceliftingu. Są lampy matrix LED, wirtualny kokpit i nowa wersja

Wielu fanów włoskiej marki długo na to czekało. Alfa Romeo w końcu zaprezentowała facelifting dla modelu Stelvio oraz Giulia. Zmiany nie są dramatyczne, ale były bardzo potrzebne.

Z zewnątrz przede wszystkim rozpoznasz je po nowych reflektorach. Teraz są to LED-y matrycowe, czyli takie, które „wycinają” inne auta podczas korzystania ze świateł drogowych.

Alfa Romeo Stelvio Competizione
Alfa Romeo Stelvio Competizione

Alfa Romeo szykuje dla nas kolejne nowości. Dwa modele przejdą facelifting jeszcze w tym roku

Poprawiono też delikatnie kształt grilla, ale tego raczej gołym okiem nie zauważysz. Kilka zmian zaszło również wewnątrz, gdzie pojawił się wyświetlacz wirtualnego kokpitu.

Ma on przekątną 12,3 cala i jeden z motywów zegarów nawiązuje do Giulii z 1960 roku. Kierowca ma oczywiście możliwość personalizacji widoku i korzystania z bardziej współczesnych grafik.

Alfa Romeo Stelvio Competizione
Alfa Romeo Stelvio Competizione
Alfa Romeo Stelvio Competizione
Alfa Romeo Stelvio Competizione

Producent dorzucił również nową wersję wyposażenia Competizione, gdzie można auto zamówić z szarym matowym lakierem i czerwonymi zaciskami hamulcowymi. Są one ukryte pod 21-calowymi felgami o wyjątkowym wzorze.

Wewnątrz pojawia się deska obszyta skórą, a w zawieszeniu zastosowano adaptacyjne amortyzatory. Niestety, nie powiedziano ani słowa na temat wersji Quadrifoglio. Czyżby została ona po cichu usunięta z oferty? Mamy nadzieję, że nie.

Alfa Romeo Giulia Competizione
Alfa Romeo Giulia Competizione
Alfa Romeo Stelvio Competizione
Alfa Romeo Stelvio Competizione

Alfa Romeo Tonale startuje w Polsce od 157 000 zł. Pospiesz się, jeśli masz chęć na topową wersję

Odświeżona Alfa Romeo Stelvio oraz Alfa Romeo Giulia pojawi się na rynku w lutym 2023 roku. Oprócz Competizione będziesz mógł zamówić wersję Super, Super z pakietem Sprint, Ti oraz Ti z pakietem Veloce.