Renault Trafic E-Tech (2022) oficjalnie. Przejedzie do 240 km i załadujesz do niego do 8,9 m3 towaru

Dział samochodów dostawczych Renault właśnie poszerzył swoją ofertę o elektrycznego vana. Do gamy modelowej dołącza Renault Trafic E-Tech.

Będzie on dostępny w dwóch wariantach długości: 5080 mm i 5480 mm i dwóch wariantach wysokości: 1967 mm i 2498 mm. W zależności od konfiguracji przestrzeń ładunkowa wynosi od 5,8 do 8,9 m3.

Renault Trafic E-Tech
Renault Trafic E-Tech

Oto następca Kadjara. Renault Austral (2022) oficjalnie. Pod maską nawet 200 KM (wideo)

Auto posiada silnik elektryczny o mocy 120 koni mechanicznych. Jego ładowność to 1100 kilogramów, a na haku pociągnie przyczepę o masie do 750 kilogramów.

Na pokładzie znajdują się akumulatory o pojemności 52 kWh, co zapewnia zasięg do 240 kilometrów (WLTP). Standardowo możemy go ładować z mocą do 22 kW, ale opcjonalnie dostępna jest szybsza ładowarka 50 kW.

Renault Trafic E-Tech
Renault Trafic E-Tech

Ford E-Transit Custom. Ma 217 KM, kierownico-stolik i oszczędzi sporo czasu dostawcom (wideo)

Samochód będzie można kupić w wersji furgon lub platforma z kabiną. Niestety, nie znamy jeszcze polskiego cennika nowego Renault Trafic E-Tech. Premiera odbyła się podczas targów w Hanowerze.