Przerobił Audi A6 w sedanie na wersję RS. “Sporo go to kosztowało, ale spełnił marzenie” (wideo)

Audi RS6 generacji C7 dostępne było w sprzedaży wyłącznie w wariancie Avant. Nie wiedzieć czemu, producent zdecydował się na oferowanie tylko tej bardziej praktycznej odmiany kombi.

Wielu użytkownikom to za bardzo nie przeszkadzało, ale trafiło się kilku takich, którzy za wszelką cenę chcieli mieć sedana, czyli Limousine. Jeden z takich projektów zobaczysz na załączonym nagraniu wideo.

Swoim starym RS6 wygrywa z każdym. “Kopci jak diesel, ale V10 pod maską ma 1250 KM” (wideo)

Mogłoby się niektórym wydawać, że wystarczy kupić Audi S6 Limousine, przełożyć dwa zderzaki, felgi i popracować nad mocą silnika. Nic bardziej mylnego, zmian jest dużo więcej.

Aby wykonać pełną konwersję na RS6 trzeba jeszcze poszerzyć błotniki, wymienić elementy wnętrza, zawieszenie czy układ hamulcowy i wydechowy. Ciężka praca daje jednak dużo satysfakcji.

Od teraz właściciel może się cieszyć naprawdę wyjątkowym egzemplarzem Audi, których nie ma zbyt wielu na świecie. Teraz wystarczy chwilę poczekać, aż zacznie „brakować” mocy.

Myślał, że sportowym Mercedesem poradzi sobie z rodzinnym sedanem Audi. “No i szok” (wideo)

Na szczęście, tunerów zajmujących się jednostką 4.0 V8 nie brakuje. Aktualnie kierowca ma do dyspozycji 605 koni mechanicznych i 750 niutonometrów. Dzięki temu czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h wynosi tylko 3,7 sekundy.