Całkiem niedawno Ford zaprezentował dodatkowe szczegóły dotyczące nowego E-Transita Custom. Teraz dowiedzieliśmy się nieco więcej na temat spalinowych wersji napędowych.
Dostawczak Forda będzie dostępny również z silnikami diesla oraz hybrydami typu plug-in. W ofercie pojawi się aż sześć wersji wyposażenia: Base, Trend, Limited, Active, Trail oraz Sport.

> Ford E-Transit Custom. Ma 217 KM, kierownico-stolik i oszczędzi sporo czasu dostawcom (wideo)
Miłośnicy silników wysokoprężnych będą mieli w czym wybierać. Odświeżona jednostka EcoBlue będzie występowała w wariantach o mocy: 110, 136, 150 oraz 170 koni mechanicznych.
Standardowo połączone one będą z 6-biegowym manualem, który opcjonalnie można doposażyć w mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Oprócz tego klient może zdecydować się na 8-stopniowy automat oraz napęd na wszystkie koła.
Pojawi się również wariant hybrydowy typu plug-in. Będzie on oparty o 2.5-litrowy silnik benzynowy, ale niestety nie wiemy, jaką mocą będzie się legitymował. Bardzo możliwe, że nawet 225 koni mechanicznych.

> Elektryczny Ford Transit i jego 2000 KM w akcji. “Wygląda jak w przyspieszonym tempie” (wideo)
Akumulatory o pojemności 11.8 kWh netto mają pozwolić na przejechanie w trybie bezemisyjnym do 57 kilometrów. Prądu z baterii można również używać do zasilania urządzeń elektrycznych podczas pracy.