Ma 1000 KM w Aventadorze, ale narzeka na brak frajdy z jazdy. “Odpinaj przedni napęd!” (wideo)

Do tworzenia każdego z samochodów zaangażowanych jest mnóstwo osób. Najlepsi specjaliści w tej dziedzinie, inżynierowie i wizjonerzy. Wszystko po to, aby zbudować jak najlepsze auto.

Jak jednak wiemy, nie zawsze jesteśmy dogodzić każdemu. Są osoby, którym nawet takie samochody jak Lamborghini Aventador czy Pagani Huayra nie do końca odpowiadają.

Pakiet twin turbo dla Aventadora SVJ od Gintani. “Właściciel zabronił ujawniać ile ma KM” (wideo)

Właśnie z takim gościem mamy do czynienia na załączonym nagraniu wideo. Postanowił „delikatnie” zmodyfikować wspomniane wyżej samochody, aby jeździło mu się nimi lepiej.

Najpierw postanowił dokonać zmian „pod maską” Aventadora, gdzie zawitały dwie turbosprężarki. Teraz zamiast 700 koni mechanicznych, 6.5 litrowe V12 generuje ich około 1000.

Właściciel uznał jednak, że napęd na cztery koła nie daje mu odpowiedniej frajdy z jazdy. Poprosił więc swojego mechanika o „odpięcie” napędu na przód. Po około 40 minutach operacja była zakończona.

Pagani Huayra
Pagani Huayra

W przypadku Pagani kierowca ma do dyspozycji 730 koni mechanicznych, które wędrują na tylne koła. Jak się jednak okazuje, po czasie jest to dla właściciela „za mało”.

W egzemplarzu widocznym na nagraniu pojawił się zatem nowy downpipe oraz zmodyfikowany komputer. Nie wiemy jaką dokładnie moc udało się wyciągnąć z 6.0 litrowego V12, ale podobno jest to najmocniejsza Huayra na świecie.

Wyjechał na przejażdżkę 730-konnym Pagani Huayra. “Tu nigdy nie brakuje mocy” (wideo)

Bohaterowi filmu nie brakuje kolejnych pomysłów na zmiany. Jego następnym planem jest montaż manualnej skrzyni biegów w widocznym w kadrze Aventadorze.