Klienci, decydujący się na zakup nowego Forda Focusa ST, otrzymają teraz nową opcję wyposażenia. W konfiguratorze pojawia się bowiem pakiet Performance.
Zmiany dotyczą zarówno mechaniki jak i aspektów stylistycznych. Pakiet ten można zamówić wyłącznie do auta w wersji 5-drzwiowej i z manualną skrzynią biegów.
> Oto nowy Ford Focus (2022) po liftingu. Miękka hybryda, skrzynia 7-DCT, większy ekran (wideo)
Na liście zmian znajdziesz między innymi gwintowane zawieszenie marki KW, który zapewnia jeszcze lepsze prowadzenie w zakrętach. O skuteczne hamowanie dba natomiast wydajniejszy układ hamulcowy Brembo z 363-milimetrowymi tarczami z przodu.
W nadkolach pojawiają się nowe felgi w rozmiarze 19 cali, które są o 10 procent lżejsze od standardowych. Producent zdecydował się „naciągnąć” na nie opony Pirelli P Zero Corsa.
Nie zabrakło kilku zmian stylistycznych. Elementy takie jak spojler, dyfuzor, lusterka, dach i wstawki w przednim zderzaku pomalowano na czarno lakierem Agate Black. Teraz auto wygląda jeszcze bardziej rasowo.
Pod maską bez zmian. Nadal mamy tu do czynienia z 2.3 litrowym silnikiem R4, który generuje moc 280 koni mechanicznych i moment obrotowy wynoszący 420 niutonometrów.
> Każdy klient, który zamówił Forda GT, najpierw dostał karbonową skrzynkę. “Ale czad!” (wideo)
Ford Focus ST z pakietem Performance jest już dostępny do zakupu. Według deklaracji producenta, pierwsze egzemplarze mają trafić do klientów w listopadzie 2022 roku.