Wielu miłośników samochodów potrafi rozpoznać markę już po samym logo. Ba, często nawet już jako małe dzieci bardzo chętnie się tego uczymy.
Dwie odwrócone litery V mogą nam się kojarzyć tylko z jednym producentem. Citroen postanowił właśnie nieco odmienić swój wizerunek i zmodernizować swoje logo.
Nowe jego wydanie wcale nie jest tylko delikatną modyfikacją. Jest prostsze, trochę bardziej nowoczesne i jednocześnie nawiązuje do pierwszej wersji z 1919 roku.
Pierwszym autem, na którym zobaczymy nowe logo, będzie tajemniczy model koncepcyjny. Jego debiut ma się odbyć jeszcze we wrześniu 2022 roku.
> Ile kosztuje flagowy model Citroena? Polski cennik startuje od 136 tys. zł. Jest tylko automat
Francuzi pochwalili się również nowym sloganem: „Nothing Moves Us Like Citroën”. W wolnym tłumaczeniu oznacza to: „Nic nas tak nie porusza jak Citroen”.