Nie dla wszystkich seryjne samochody oferują wystarczające osiągi. Wiele osób bardzo chętnie decyduje się na tuning jednostek napędowych w celu zwiększenia ich potencjału.
Dzieje się tak nawet w stosunkowo młodych samochodach, w przypadku których niemal natychmiast tracimy gwarancję. Producenci nie pozwalają na aż taką ingerencję w silnik.
> Ten Viper przyspiesza od 100 do 200 km/h w 3 s. “Szok, że hamownia to wytrzymała” (wideo)
Właściciel widocznego na załączonym nagraniu wideo Audi RS6 C8 miał to gdzieś. 600 koni mechanicznych i 800 niutonometrów to według niego za mało na rodzinne kombi.
Po dokonaniu pewnych zmian pod maską mężczyzna udał się na hamownię. Chciał sprawdzić co dały modyfikacje i jaki potencjał drzemie teraz pod maską RS6 najnowszej generacji.
> 8.0 l W16 wjechało na hamownię. Bugatti Chiron Super Sport mocniejszy niż zakładano (wideo)
Powinien być chyba zadowolony, gdyż moc silnika wzrosła o 330 koni mechanicznych. Ciekawi jesteśmy, jak to wpłynęło na osiągi. Seryjne RS6 potrafi się bowiem rozpędzić od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy.