Nowa Fiesta radzi sobie dużo gorzej niż przed liftem. “Wszystkiemu winna ekonomia” (wideo)

Na pierwszy rzut oka możesz nie zauważyć różnic w prowadzeniu między obecnie oferowaną, a poprzednią generacją samochodu. Zmiana może być natomiast dość znaczna, co da się sprawdzić na przykład w teście łosia.

Ekipa z kanału km77.com wzięła pod lupę najnowszego Forda Fiesta. Popularny hatchback segmentu B przeszedł facelifting we wrześniu 2021 roku.

Nowe BMW X3 zaskoczyło kierowcę w teście łosia. “Im wyższa prędkość, tym lepiej” (wideo)

Do tej pory model ten uznawany był za należący do czołówki jeśli chodzi o prowadzenie. Auto sprzed liftingu poddało się w próbie łosia dopiero przy prędkości 81 km/h. Bardzo dobrym wynikiem jest już 77 km/h.

Nowe wcielenie Forda poległo dużo wcześniej. Najszybsza próba zakończona sukcesem odbyła się gdy wskazówka prędkościomierza pokazywała maksymalnie 73 km/h.

Sprawdzili największy model Dacii w teście łosia i slalomie. “Tak średnio, bym powiedział” (wideo)

Jak twierdzą autorzy, jest to głównie wina opon. Na felgach zamontowane jest bowiem ogumienie Continental EcoContact 6, które ma zapewniać lepszą ekonomię jazdy. Jak widać, niestety jest to rozwiązanie mniej bezpieczne.