Zamontował nowy wydech do BMW M3. Musiał “zaliczyć” wszystkie tunele w mieście (wideo)

BMW, w zdecydowanej większości generacji modelu M3, montował pod maska 6-cylindrowe, rzędowe silniki benzynowe. Jednym z „wybryków” była decyzja o zastosowaniu V8 w przypadku BMW E90.

M3 z 4.0 litrowym, wolnossącym silnikiem 8-cylindrowym produkowano w latach 2007-2013. Jednostka ta generuje 420 koni mechanicznych oraz 400 niutonometrów momentu obrotowego.

Kiedy nie możesz się zdecydować na jeden kolor. Ten gość ma w garażu 9 BMW M3 E92 (wideo)

Klienci mogli wybrać jeden z trzech rodzajów nadwozia i dwa warianty skrzyni biegów. BMW M3 budowano w wersji coupe, touring oraz limousine, z 6-biegowym manualem lub 7-biegowym automatem DKG.

To zdecydowanie jedno z najlepiej brzmiących M3 w historii. Doskonale wie o tym właściciel egzemplarza, który zobaczysz na załączonym nagraniu wideo. Dodatkowo jest to auto z układem wydechowym marki Armytrix.

340 km/h na liczniku 650-konnego BMW M3 E92. Właściciel wrzucił pod maskę kompresor (wideo)

Gdy tylko wjechał do tunelu nie mógł się oprzeć wciśnięciu gazu do dechy. Zaliczył w ten sposób wszystkie tego typu obiekty w mieście, które znał.