Teraz już wie za co dopłaca się 400 000. zł. Poczuł przepaść między M5 CS a M550i xDrive (wideo)

Bardzo rzadko producent oferuje dany model samochodu wyłącznie w jednej wersji napędowej. Zazwyczaj klient ma do wyboru naprawdę szeroką gamę dostępnych silników.

Dobrym przykładem może być BMW Serii 5. Wchodząc do salonu dostaniesz oczopląsu od liczby silników, które mogą się znaleźć pod maską nowej Piątki.

“A taki był szybki w swoim BMW M5 F90”. Tak przyświrował, że każda strona jest obita (wideo)

Mając ochotę na naprawdę szybki samochód powinieneś zdecydować się na wariant M5 Competition. 4.4 litrowy silnik V8 o mocy 625 koni mechanicznych rozpędzi Cię do 100 km/h w równe 3,2 sekundy.

BMW M5 CS
BMW M5 CS

Będziesz się musiał natomiast pożegnać z dość grubą sumką. Zakup tego modelu wiąże się bowiem z wydatkiem co najmniej 639 000 złotych. Jeszcze niedawno można było zamówić jeszcze większego „kota” w postaci M5 CS.

Dodatkowe 10 koni mechanicznych i kilka dodatkowych zmian sprawiło, że jest to zupełnie inne auto. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje w nim tylko 3,0 sekundy, ale trzeba było się liczyć z wydatkiem minimum 849 900 złotych.

Dużo tańszym, aczkolwiek również bardzo sprawnym wariantem jest BMW M550i xDrive. Tam też mamy do czynienia z 4.4 litrowym V8, ale o nieco niższej mocy.

BMW M550i G30
BMW M550i G30

Kierowca ma do dyspozycji 530 koni mechanicznych, które katapultują to auto do 100 km/h w 3,8 sekundy. Za taki samochód musisz zapłacić co najmniej 446 600 złotych.

BMW M5 Competition po wizycie u tunera jest jeszcze szybsze. 0-100 km/h poniżej 3 s (wideo)

Zastanawiasz się może jak w rzeczywistości wygląda walka między prawie identycznie wyglądającymi samochodami, których cena zakupu różni się o ponad 400 000 złotych? Odpowiedź znajdziesz na załączonym nagraniu wideo.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Личный блог (@dmnbmw)