Kupił Porsche 911 GT3 w manualu. Zapomniał, że nie potrafi go używać. “Ten dźwięk boli!” (wideo)

Zdecydowana większość samochodów sportowych oferowana jest już tylko i wyłącznie z automatyczną skrzynią biegów. Przełożenia zmieniane są zdecydowanie szybciej, co pozwala na dużo lepsze osiągi.

W niektórych przypadkach producent pozostawił jednak klientom możliwość wyboru. Ręczną skrzynię możesz znaleźć między innymi w samochodach marki Porsche.

Bez dopłaty mógł dostać automat. Manual i brak spojlera był jego świadomym wyborem (wideo)

Jest to dostępne nawet w wyścigowym 911 GT3, i to bez żadnej dopłaty. Właściciel egzemplarza widocznego na załączonym nagraniu podjął właśnie taką decyzję.

Nie przewidział chyba jednak, że nie będzie potrafił korzystać ze swojego Porsche. Widok manewrowania po parkingu może wywołać u niektórych miłośników motoryzacji płacz lub zażenowanie.

Porsche 911 GT3 992
Porsche 911 GT3 992

Takie obchodzenie się ze sprzęgłem po krótkim czasie będzie wymagało bardzo kosztownej wizyty w serwisie. Ktoś tu chyba niezbyt dobrze przemyślał swój zakup.

Za napęd Porsche 911 GT3 generacji 992 odpowiada 4.0 litrowy, 6-cylindrowy bokser. Generuje on 510 koni mechanicznych i 470 niutonometrów momentu obrotowego.

Góry i Porsche Cayman GT4 z manualem. On nie potrzebuje niczego więcej do szczęścia (wideo)

Czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h z manualem to 3,9 sekundy. Wybór dwusprzęgłowej przekładni PDK skraca ten wynik aż o 0,5 sekundy. Prędkość maksymalna to natomiast 320 km/h.

@brennandietzz♬ original sound – Brennan