Volkswagen pokazał co potrafi na autostradzie. T-Roc R kapitalnie strzela z wydechu

Dziennikarze dostali ostatnio możliwość sprawdzenia Volkswagena T-Roc’a. Samochód ten przeszedł niedawno facelifting, który naprawił sporo mankamentów, na które narzekali klienci.

Przede wszystkim wewnątrz pojawiła się deska rozdzielcza wykonana z miękkich i przyjemnych w dotyku materiałów. Był to jeden z największych minusów tego modelu sprzed odświeżenia.

Tak brzmi i przyspiesza nowy Volkswagen T-Roc R (2022). Robi “setkę” w 4,7 sekundy (wideo)

2022 Volkswagen T-Roc R
2022 Volkswagen T-Roc R przód

Na szczycie oferty nadal króluje wariant T-Roc R. Pod jego maską pracuje 2.0 litrowa, benzynowa jednostka R4. Generuje ona moc 300 koni mechanicznych oraz 400 niutonometrów momentu obrotowego.

Dzięki napędowi na cztery koła 4Motion auto jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w 4,7 sekundy. Na niemieckiej autostradzie bez ograniczenia prędkości udało się natomiast osiągnąć licznikowe 261 km/h.

Co ważne, samochód zapewnia również bardzo efektowne doznania akustyczne. Układ wydechowy Akrapovic wyciąga z 2.0 litrówki bardzo przyjemne brzmienie.

2022 Volkswagen T-Roc
2022 Volkswagen T-Roc

Nowy Volkswagen T-Roc (2022) na stalówkach kosztuje ponad 100 000 zł. Mamy polski cennik

Pojawiają się też dosyć głośne strzały przy zmianach biegów oraz podczas odpuszczania gazu. Nie każdemu przypadnie to do gustu, ale z pewnością znajdą się młodzi klienci, którzy będą tym faktem zachwyceni.