Seryjnym Audi RS3 stanął do walki z 500-konną GR Suprą. Gość z Toyoty był załamany (wideo)

Różnica około 100 koni mechanicznych między dwoma autami powinna być już mocno widoczna. Sprawa będzie wyglądała nieco inaczej, jeśli zestawimy auta o różnym rodzaju napędu.

Właśnie taką parę zobaczysz na załączonym nagraniu wideo. Autorzy filmu ustawili na linii startu seryjne Audi RS3 Limousine oraz Toyotę GR Supra po tuningu.

Nowe Audi RS3 znowu to zrobiło. Właściciele Audi RS6 C8 nie będą zachwyceni (wideo)

Pod maską niemieckiego sedana pracuje genialna, 2.5 litrowa jednostka R5. Generuje ona 400 koni mechanicznych oraz 500 niutonometrów momentu obrotowego, które przekazywane są na wszystkie cztery koła za pomocą systemu Quattro.

Właściciel Toyoty zmodyfikował trochę 3.0 litrowy silnik R6. Zamiast 340 koni mechanicznych produkuje on ich teraz około 500. Moc trafia na tylną oś za pomocą 8-biegowej przekładni automatycznej.

Podczas wyścigu ze startu zatrzymanego japońskie coupe nie miało żadnych szans z dużo słabszym Audi. System Quattro i procedura Launch Control zapewniły Niemcowi zwycięstwo.

Toyota GR Supra (2023) oficjalnie. Manualna skrzynia biegów i 3.0 litrowe R6 o mocy 340 KM

GR Supra nieco lepiej poradziła sobie w przypadku startu lotnego. Mimo to, Audi nie dało tak łatwo za wygraną i nieźle trzymało się Toyoty. Zupełnie nie widać tutaj aż tak dużej różnicy w mocy.