Mamy nadzieję, że już naprawdę niewiele tygodni dzieli nas od premiery Porsche 911 w odmianie GT3 RS. Jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych modeli wśród fanów tej marki.
Taki wariant, w przypadku poprzedniej generacji 991, uznawany jest często za wzór wśród samochodów sportowych. Kierowca może tam korzystać z 4.0 litrowego silnika.
> Porsche mocno spieszy się z GT3 RS. Kierowca testowy ostro śmiga nawet poza torem (wideo)
6-cylindrowy bokser przy 8250 obrotów na minutę generuje moc 500 koni mechanicznych. Moment obrotowy wynosi tu 460 niutonometrów i jest dostępny przy 6250 obrotów. Oznacza to, że auto lubi, gdy kierowca kręci silnik do czerwonego pola.
Towarzyszy temu rewelacyjny dźwięk jednostki napędowej. Już w seryjnym wydaniu jest on bardzo zadowalający, ale są oczywiście właściciele, którzy szukają alternatywy.
> Będziesz się bał tym jeździć. Nowe Porsche 911 GT3 RS (992) lata na torze jak opętane (wideo)
Jedną z nich jest układ wydechowy marki iPE Exhaust. Próbkę jego możliwości zobaczysz na załączonym nagraniu wideo. Bardzo możliwe, że na Twoim ciele pojawią się ciarki.