Porsche 911 GT3 RS (991) lubi wysokie obroty. Szczególnie z wydechem od iPE Exhaust (wideo)

Mamy nadzieję, że już naprawdę niewiele tygodni dzieli nas od premiery Porsche 911 w odmianie GT3 RS. Jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych modeli wśród fanów tej marki.

Taki wariant, w przypadku poprzedniej generacji 991, uznawany jest często za wzór wśród samochodów sportowych. Kierowca może tam korzystać z 4.0 litrowego silnika.

Porsche mocno spieszy się z GT3 RS. Kierowca testowy ostro śmiga nawet poza torem (wideo)

6-cylindrowy bokser przy 8250 obrotów na minutę generuje moc 500 koni mechanicznych. Moment obrotowy wynosi tu 460 niutonometrów i jest dostępny przy 6250 obrotów. Oznacza to, że auto lubi, gdy kierowca kręci silnik do czerwonego pola.

Towarzyszy temu rewelacyjny dźwięk jednostki napędowej. Już w seryjnym wydaniu jest on bardzo zadowalający, ale są oczywiście właściciele, którzy szukają alternatywy.

Będziesz się bał tym jeździć. Nowe Porsche 911 GT3 RS (992) lata na torze jak opętane (wideo)

Jedną z nich jest układ wydechowy marki iPE Exhaust. Próbkę jego możliwości zobaczysz na załączonym nagraniu wideo. Bardzo możliwe, że na Twoim ciele pojawią się ciarki.