Topowe limuzyny zazwyczaj posiadają bardzo zaawansowane zawieszenie pneumatyczne. Jego zadaniem jest zapewnienie jak najwyższego komfortu kierowcy oraz, może nawet bardziej, pasażerom.
Oczywiście mamy tam również funkcję zwiększenia prześwitu w razie potrzeby. Wystarczy nacisnąć tylko jeden przycisk i chwilę poczekać aż poduszki się napompują podnosząc auto do góry.
> Nowy Mercedes Klasy S w teście łosia. Zobacz, jak niemiecki okręt omija przeszkodę (wideo)
Nie oznacza to jednak, że taka limuzyna świetnie nadaje się do jazdy w terenie. Samo wysokie zawieszenie to nie wszystko. Brakuje wielu innych elementów.
Właściciel nowego Mercedesa Klasy S, którego zobaczysz na załączonym nagraniu wideo, postanowił to sprawdzić. Zjechał z utwardzonej drogi i miał zamiar się delikatnie zabawić.

Niestety, nie widzimy dokładnie jaka jest to wersja napędowa. Zapewne to 2.9 litrowy diesel z napędem 4MATIC, mamy więc opcję S350d oraz S400d. W tym pierwszym przypadku generuje on 286 koni mechanicznych, w drugim natomiast 330.
Wszyscy nadal czekamy na debiut wariantu oznaczonego literkami AMG. Hybryda typu plug-in, oparta o 4.0 litrowy silnik V8 powinna oferować naprawdę wysokie parametry.
> Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-Door Coupe wyceniony w Polsce na 1 033 537 złotych
Ciekawe, czy producent zdecyduje się na taki sam poziom mocy jak w Mercedesie-AMG GT 63 S E Performance 4-Drzwiowym Coupe 4MATIC+. Tam mamy do dyspozycji aż 843 konie mechaniczne i 1400 niutonometrów momentu obrotowego.
Wyświetl ten post na Instagramie