Kupił nowego Mercedesa Klasy S i skatował go w terenie. “Tak się po prostu nie robi” (wideo)

Topowe limuzyny zazwyczaj posiadają bardzo zaawansowane zawieszenie pneumatyczne. Jego zadaniem jest zapewnienie jak najwyższego komfortu kierowcy oraz, może nawet bardziej, pasażerom.

Oczywiście mamy tam również funkcję zwiększenia prześwitu w razie potrzeby. Wystarczy nacisnąć tylko jeden przycisk i chwilę poczekać aż poduszki się napompują podnosząc auto do góry.

Nowy Mercedes Klasy S w teście łosia. Zobacz, jak niemiecki okręt omija przeszkodę (wideo)

Nie oznacza to jednak, że taka limuzyna świetnie nadaje się do jazdy w terenie. Samo wysokie zawieszenie to nie wszystko. Brakuje wielu innych elementów.

Właściciel nowego Mercedesa Klasy S, którego zobaczysz na załączonym nagraniu wideo, postanowił to sprawdzić. Zjechał z utwardzonej drogi i miał zamiar się delikatnie zabawić.

Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC
Mercedes-Benz S 400 d 4MATIC

Niestety, nie widzimy dokładnie jaka jest to wersja napędowa. Zapewne to 2.9 litrowy diesel z napędem 4MATIC, mamy więc opcję S350d oraz S400d. W tym pierwszym przypadku generuje on 286 koni mechanicznych, w drugim natomiast 330.

Wszyscy nadal czekamy na debiut wariantu oznaczonego literkami AMG. Hybryda typu plug-in, oparta o 4.0 litrowy silnik V8 powinna oferować naprawdę wysokie parametry.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance 4-Door Coupe wyceniony w Polsce na 1 033 537 złotych

Ciekawe, czy producent zdecyduje się na taki sam poziom mocy jak w Mercedesie-AMG GT 63 S E Performance 4-Drzwiowym Coupe 4MATIC+. Tam mamy do dyspozycji aż 843 konie mechaniczne i 1400 niutonometrów momentu obrotowego.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez – ❤ – (@amgclublov)