Dla wielu to najlepsze Lamborghini. “Oryginał poznasz po obrzydliwych spawach” (wideo)

Lamborghini Miura uznawane jest powszechnie za pierwszy supersamochód w historii motoryzacji. Włosi produkowali go w Sant’Agata Bolognese w latach 1966-1975.

Łącznie z fabryki wyjechało mniej niż 800 egzemplarzy Miury. Obecnie, jeśli będziesz miał ochotę kupić jeden z nich, musisz się przygotować na wydatek około 10 milionów złotych.

Za 8 milionów złotych możesz kupić Lamborghini bez lakieru. To jeden z 50 egzemplarzy na świecie

Za napęd tego auta odpowiada 3.9 litrowe V12, które umieszczono poprzecznie między osiami. W zależności od wersji generuje ono od 350 do 415 koni mechanicznych i od 355 do 388 niutonometrów momentu obrotowego.

Na załączonym nagraniu wideo zobaczysz jeden z egzemplarzy, który odwiedził studio detailingowe. Jego pracownik pokazał na filmie detale, których mogłeś wcześniej nie widzieć.

Wyjawił też pewną ciekawostkę. Jak rozpoznać, że mamy do czynienia z oryginalnym egzemplarzem, który nigdy nie był restaurowany? Po okropnej jakości spawów pod karoserią.

To jedyne takie Lamborghini Countach na Ziemi. Właściciel nie chwalił się nim przez 30 lat (wideo)

Odbudowując samochód nowe łączenia zazwyczaj wyglądają dużo lepiej, chociaż są też osoby, które starają się zrobić je tak, aby wyglądały identycznie jak te wykonywane przez Włochów kilkadziesiąt lat temu.