Audi RS6 C7 po tuningu kopci jak diesel. 877 KM i 1150 Nm to dla właściciela nadal za mało (wideo)

Można powiedzieć, że Audi RS6 to samochód wielozadaniowy. Potrafi być zarówno praktycznym rodzinnym wozem, jak i przynosić mnóstwo frajdy z szybkiej jazdy.

Seryjne egzemplarze generacji C7 skrywają pod maską 4.0 litrowy silnik V8. W zależności od wariantu generuje on 560 lub 605 koni mechanicznych, oraz 700 lub 750 niutonometrów momentu obrotowego.

Pojechał na hamownię Audi RS6 C8 po tuningu. Takiego wyniku się nie spodziewał (wideo)

Rodzinnym kombi jesteśmy w stanie rozpędzić się do 100 km/h w 3,9 sekundy. Kupując mocniejszą wersję RS6 Performance czas ten skraca się do 3,7 sekundy. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h.

Właściciel egzemplarza widocznego na załączonym nagraniu wideo postanowił wycisnąć z tego silnika nieco więcej. Uwieczniona na filmie wizyta na hamowni dała bardzo zadowalające wyniki pomiaru.

Nie ma szybszego Audi RS6 C8 na świecie. To jest mocniejsze niż Bugatti Veyron (wideo)

Teraz jego szare, dość cichociemne kombi oferuje mu 877 koni mechanicznych oraz 1150 niutonometrów momentu obrotowego. Na tym jednak nie koniec, celem właściciela jest przekroczenie bariery 900 koni.