Renault Arkana w tej wersji byłaby prawdziwą kosą. Pod maską ponad 300 KM, atak na Cuprę

Renault wprowadzając na rynek model Arkana odniosło spory sukces. Samochód ten zyskuje mnóstwo świetnych opinii, co udało nam się zweryfikować przeprowadzając test długodystansowy.

SUV z nadwoziem w stylu coupe może robić wrażenie. Szczególnie w wersji RS-Line w jednym z jaskrawych kolorów dostępnych podczas konfiguracji.

Hybrydowe Renault Arkana Intens E-Tech nas nie zawiodło. Przejechaliśmy nim 15 tys. kilometrów

Grafik komputerowy o pseudonimie Kelsonik postanowił pójść o krok dalej. Doskonale wiedział, że Renault Arkana ma spory potencjał na drobne modyfikacje stylistyczne.

Czarny egzemplarz zyskał tak zwany pakiet Shadow Line, co oznacza nic innego jak pomalowanie na czarno wszelkich chromowanych dodatków. Oprócz tego mamy lekko obniżone zawieszenie i wielkie felgi.

Pod kołami można zobaczyć dość sporych rozmiarów tarcze i zaciski hamulcowe. Chętnie zobaczylibyśmy zatem pod maską mocniejszą jednostkę napędową.

Paliwo prawie po 7 złotych? Hybrydowy SUV Renault Arkana pali poniżej 5 l na 100 km (wideo)

Chociażby 1.8-litrowe R4 jakie znamy z Megane R.S.. Tam generuje ono 300 koni mechanicznych, ale tutaj przydałoby się nieco więcej, żeby skutecznie powalczyć chociażby z Cuprą Formentor i przyspieszyć do setki w około 6 sekund.