Manhart MHX7 650 to wyścigowy autobus. Teraz BMW X7 M50i może być mocniejsze niż M5 CS

Niemiecki tuner Manhart się nie zatrzymuje i prezentuje swoją wersję kolejnego auta. Tym razem padło na największego SUV-a od BMW, czyli X7.

MHX7 650 bazuje na BMW X7 M50i, gdzie 4.4 litrowy silnik V8 w seryjnej postaci generuje 530 koni mechanicznych i 750 niutonometrów. Nazwa wariantu Manharta już zdradza czego się można spodziewać.

BMW X7 M50i Manhart MHX7 650
BMW X7 M50i Manhart MHX7 650

Manhart popracował pod maską VW Golfa R 7.5. Teraz ma 450 KM i idzie jak przecinak (wideo)

Po modyfikacjach moc silnika rośnie do 650 koni mechanicznych, a moment obrotowy do 920 niutonometrów. Tuner zadbał o lepsze brzmienie ośmiu cylindrów montując nowy układ wydechowy.

Zawieszenie zostało obniżone o 25 milimetrów, a nadkola zostały wypełnione 23-calowymi felgami. Karoserię ozdobiono karbonowymi dokładkami, spojlerem na klapie bagażnika oraz charakterystycznym złotym oklejeniem.

BMW X7 M50i Manhart MHX7 650
BMW X7 M50i Manhart MHX7 650

BMW M2 F87 z pakietem Manhart MH2 630. Pobijesz rekord na każdym torze wyścigowym

Na życzenie klienta Manhart może wymienić układ hamulcowy na bardziej wydajny, a także dokonać modyfikacji wewnątrz auta. Niestety, nie wiemy jak bardzo poprawiły się osiągi. Seryjne BMW X7 M50i przyspiesza do 100 km/h w 4,7 sekundy.