Najnowszym wariantem Lamborghini Huracana jest wersja STO. W skrócie można go określić jako torową wyścigówkę z homologacją drogową. Stąd też skrót STO – Super Trofeo Omologato.
Za napęd takiego Huracana odpowiada 5.2 litrowa jednostka V10. Oferuje ona kierowcy 640 koni mechanicznych i 565 niutonometrów momentu obrotowego.
Dzięki takim parametrom, i niskiej masie wynoszącej 1 339 kilogramów, prowadzenie tego auta po zakrętach to czysta przyjemność. Sprint do 100 km/h zajmuje tylko 3,0 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h.
Właściciele mogą się w tym przypadku popisać swoim gustem, Lamborghini pozwala na dosyć szeroki zakres konfiguracji kolorystycznej. Niektórzy jednak trochę chyba przesadzają.
> Lamborghini Huracan STO podejmuje walkę z najmocniejszym Porsche 911 w historii (wideo)
Egzemplarz widoczny na załączonym nagraniu wideo nie jest chyba najlepiej skomponowanym Huracanem. Połączenie zieleni i pomarańczy jest bardzo szalone. No ale może o to właśnie w Lamborghini chodzi? Te samochody nie mogą być nudne.