Niemiecki tuner Novitec zajmuje się modyfikacjami samochodów różnych marek. Jedną z nich jest Ferrari i wielu klientów tego włoskiego producenta decyduje się na zastosowanie dosyć poważnych zmian.
Egzemplarz Ferrari F8 Tributo, widoczny na załączonym nagraniu wideo, ma na liczniku dopiero 825 kilometrów. Oczekuje właśnie na pełną konwersję pakietem Novitec N-Largo.
> Novitec Ferrari F8 Tributo N-Largo. Za te różnice dopłacasz około pół miliona złotych (wideo)
Aktualnie zwiększono już moc silnika, zamontowano obniżające sprężyny oraz nowy układ wydechowy. Niedługo część karoserii zostanie pocięta i poszerzona o 13 centymetrów.

Autor filmu zabrał nas na przejażdżkę seryjnie wyglądającym, aczkolwiek już dużo szybszym F8 Tributo. Aktualnie 3.9 litrowy silnik V8 generuje 818 koni mechanicznych i 903 niutonometry momentu obrotowego.
Fabrycznie kierowca ma do dyspozycji 720 koni mechanicznych i 770 niutonometrów. Sprint do 100 km/h zajmuje 2,9 sekundy, ale po wizycie u Noviteca czas ten skraca się do 2,6 sekundy.
> Novitec żegna Ferrari F8 Tributo w odpowiedni sposób. Powstanie tylko 15 sztuk N-Largo (wideo)
Wszystko to trafia na tylną oś, przez co utrata przyczepności następuje natychmiastowo. Koszt całego pakietu N-Largo dla tego modelu to około pół miliona złotych.