Wśród wielbicieli tuningu istnieje grupa ludzi, dla których najważniejsze jest jak najmocniejsze zmniejszenie prześwitu. Im większa „gleba”, tym lepiej.
Montują oni do swoich samochodów gwintowane zawieszenia lub nawet zestawy pneumatyczne. To drugie rozwiązanie pozwala na w miarę normalne użytkowanie auta na co dzień i opuszczanie go na ziemię tylko na postoju.
> Kiedy tuning wejdzie zbyt mocno. Przesadził z obniżeniem swojego Subaru i teraz cierpi (wideo)
Tak niskie samochody mogą mieć problemy z poruszaniem się. Czasami nawet pokonanie progu zwalniającego bywa wielkim wyzwaniem, a co dopiero podjechanie na stromy podjazd garażowy.
Niektórzy właściciele tego typu aut muszą się z takimi zadaniami borykać na co dzień, ale przecież nikt ich do tego nie zmusza. Robią to na własne życzenie i wielu z pewnością sprawia to frajdę.
> Kupił nowego Golfa GTI i od razu zrzucił go na glebę. I to we współpracy z producentem (wideo)
Właściciel Hondy Civic piątej generacji zaprezentował na załączonym nagraniu wideo w jaki sposób wyjeżdża z garażu. Przy tak twardym zawieszeniu musi to być dla kierowcy dość bolesne.