730 KM w rodzinnym SUV-ie. Manhart uznał, że BMW X5 M Competition jest o 105 KM za słabe

Niemiecki tuner Manhart jest bardzo aktywny. Praktycznie nie ma tygodnia, w którym nie prezentuje on czegoś nowego w swojej ofercie. Tym razem przyszła pora na projekt bazujący na BMW X5 M Competition.

Pakiet o nazwie MHX 700 sprawi, że swoim rodzinnym SUV-em bez problemu dorównasz kierowcom w sportowych coupe. Co prawda już seryjne X5 M Competition oferuje 625 koni mechanicznych i przyspieszenie do 100 km/h w 3,8 sekundy, ale Manhart uznał, że można jeszcze lepiej.

BMW X5 M Competition Manhart MHX 700
BMW X5 M Competition Manhart MHX 700

Manhart nie zapomniał o limuzynach z silnikiem diesla. Oto MH7 400d na bazie BMW 740d G11

Teraz 4.4 litrowe V8 generuje 730 koni mechanicznych i 900 niutonometrów momentu obrotowego. Niestety jeszcze nie podano informacji, jak taka zmiana wpłynęła na osiągi.

Oczywiście nie mogło zabraknąć kilku zmian stylistycznych, żeby wyróżnić X5 z tłumu. Mamy tu zatem 22-calowe felgi, sporo karbonowych elementów oraz charakterystyczne żółte oklejenie.

BMW X5 M Competition Manhart MHX 700
BMW X5 M Competition Manhart MHX 700

Ponad 200 KM i 250 Nm więcej pod maską Audi RS Q8. To zasługa pakietu Manhart RQ 800

Opcjonalnie tuner może Ci zaoferować wydajniejszy układ hamulcowy i obniżone zawieszenie oparte o sprężyny marki H&R. Wewnątrz pojawiły się nowe łopatki zmiany biegów, karbonowe wstawki w kierownicy oraz nowe dywaniki.