Wszyscy myślą, że to bolid Formuły 1. Wtedy zza zakrętu wyłania się stara “Loszka” (wideo)

Wielkie silniki, które montowane są w limuzynach najwyższej klasy zazwyczaj są ledwo słyszalne dla otoczenia. Ma to oczywiście związek z wymaganym wysokim poziomem komfortu.

Nie oznacza to jednak, że te jednostki napędowe nie posiadają sportowego potencjału. Idealnym przykładem jest Mercedes Klasy S, którego zobaczysz na załączonym nagraniu wideo.

Zablokowali ruch, żeby sprawdzić czyje auto brzmi najlepiej w tunelu. Wygrało V12 (wideo)

Pod maską tej generacji W140 zamontowano wolnossący, 6.0 litrowy silnik V12, który generuje 394 konie mechaniczne oraz 570 niutonometrów momentu obrotowego.

Zarówno z zewnątrz jak i w środku brzmienie 12 cylindrów nie jest imponujące. Właściciel srebrnego egzemplarza postanowił to zmienić modyfikując układ wydechowy.

Co za kot! Aventador SVJ z nowym układem wydechowym wyje w niebogłosy jak F1 (wideo)

Efekt przerósł jego najśmielsze oczekiwania. Teraz S600 brzmi jak stary bolid Formuły 1. Dźwięk aż nie pasuje do obrazka, który za chwilę obejrzysz.