Tak w zwolnionym tempie działa napęd 4Motion w starym Golfie TDI. 150 KM w akcji (wideo)

Napęd na wszystkie koła dostępny był już w Volkswagenie Golfie drugiej generacji. System nazwany Syncro w czwartej odsłonie najpopularniejszego hatchbacka zamieniono na 4Motion.

Mamy tam układ Haldex, który automatycznie dołącza tylną oś w razie potrzeby. Na załączonym nagraniu wideo można zobaczyć jak wygląda działanie tego napędu.

Srebrny egzemplarz Volkswagena Golfa 4 napędzany jest przez legendarną jednostkę 1.9 TDI o mocy 150 koni mechanicznych i momencie obrotowym wynoszącym 320 niutonometrów.

Film jest o tyle ciekawy, że nagrano go w zwolnionym tempie. Gołym okiem nie byłbyś w stanie zauważyć momentu, w którym dołącza się do pracy tylna oś.

Volkswagen Golf 2.0 TDI jest szybszy niż myślisz. 150 KM dało czadu na autostradzie (wideo)

Nie wyglądałoby to też tak efektownie, gdyby nie zaśnieżona droga, na której wystartowano Golfa. Warto też wspomnieć, że na felgi nałożono zimowe opony Pirelli Sottozero 2.