Subaru Forester e-Boxer (2022) zyskał nowe technologie. Klimatyzację obsłużysz gestami

Subaru wprowadza do Europy odświeżony model Forester. Z zewnątrz zmiany dotyczą głównie nowych przednich reflektorów, ale dużo więcej dzieje się 'pod skórą’ japońskiego kombi.

W standardzie otrzymujemy zestaw systemów bezpieczeństwa Eye Sight czwartej generacji. Nowością jest adaptacyjny tempomat z funkcją utrzymywania pasa ruchu, zabezpieczenie przed zjechaniem z drogi, oraz system awaryjnego omijania niebezpiecznych przeszkód.

2022 Subaru Forester e-Boxer
2022 Subaru Forester e-Boxer

Subaru STI bez głośnego boksera? Elektryczna przyszłość japońskiej marki jest już bardzo blisko

Kierowca może teraz za pomocą gestów sterować ustawieniami klimatyzacji, a samochód rozpozna poziom zmęczenia i sam zaproponuje ustawienie fotela czy lusterek. Na pokładzie znajdziesz 8-calowy ekran inforozrywki z obsługą Apple CarPlay i Android Auto.

Pojemność bagażnika wynosi 509 litrów, natomiast po złożeniu tylnej kanapy otrzymujemy przestrzeń 1779 litrów. Możemy przewieźć przedmioty o długości 198 centymetrów.

Jeśli chodzi o jazdę w terenie, to mamy do dyspozycji prześwit 220 milimetrów. Pomogą nam też tryby jazdy na śniegu czy błocie i asystent zjazdu ze wzniesienia. W standardzie otrzymujemy napęd na cztery koła S-AWD.

2022 Subaru Forester e-Boxer
2022 Subaru Forester e-Boxer
2022 Subaru Forester e-Boxer
2022 Subaru Forester e-Boxer

Subaru Solterra (2022) oficjalnie. Bliźniak Toyoty to pierwszy globalny elektryk w gamie (wideo)

Pod maską znajdziesz 2.0 litrowego boksera o mocy 150 koni mechanicznych, który wspomagany jest przez 16,5-konny silnik elektryczny. Bateria o pojemności 13,5 kWh zapewni zasięg tylko 1600 metrów z prędkością do 40 km/h.