Przeciąganie liny dwoma Audi z Quattro z innych epok. Staruszek łatwo się nie poddawał (wideo)

Napęd na wszystkie koła Quattro, który jest montowany w samochodach marki Audi, swoją premierę miał w 1980 roku, czyli ponad 40 lat temu.

Do dzisiaj oczywiście przechodził on mniejsze lub większe poprawki. Stosuje się go zarówno w słabszych modelach, jak i tych najbardziej sportowych.

Geniusz w Audi RS6 był pewny Quattro mimo śniegu do kolan. To się chłopak zdziwił (wideo)

W modelach oznaczonych literkami R, S i RS jest on montowany seryjnie. Wyjątkiem jest Audi R8 RWD, gdzie zastosowano napęd na tylną oś.

Na załączonym nagraniu zobaczysz pojedynek dwóch modeli Audi z różnych generacji. Po lewej stronie widzimy Audi 80 B4, a po prawej Audi A6 C6.

Ich właściciele postanowili sprawdzić, które auto lepiej poradzi sobie na śniegu. Spięli więc oba samochody linką holowniczą i przystąpili do pojedynku.

Zasypali mu wyjazd z parkingu. Nie przejął się, tylko odpalił swoje Audi A6 z Quattro (wideo)

Widzimy tam delikatną przewagę nowszej technologii, i zapewne mocniejszego silnika. Pod maską Audi 80 najprawdopodobniej pracuje 133-konna jednostka o pojemności 2.3 litra.