Leciał v-maxem swoją nową Beemką i pożałował, że nie dołożył do mocniejszej wersji (wideo)

Wyobraź sobie, że kupiłeś właśnie BMW M340i xDrive. Jest to jeden z topowych wariantów tego modelu, który zapewnia naprawdę świetne osiągi i nie jest przy tym tak bezkompromisowy jak M3.

Pod maską znajdziesz 3.0 litrowy silnik R6, który produkuje moc 374 koni mechanicznych i moment obrotowy wynoszący 500 niutonometrów. To wszystko przekazywane jest na obie osie za pomocą napędu xDrive.

Bazowe Porsche 911 ma 385 KM, ale okazuje się szybsze od 510-konnego M3 Competition (wideo)

Producent deklaruje przyspieszenie do 100 km/h w czasie 4,4 sekundy i prędkość maksymalną ograniczoną elektronicznie do 250 km/h. Tylko nieliczni stwierdzą, że to słaby wynik.

Ty również możesz uważać, że jest mała szansa na spotkanie na trasie szybszego samochodu. Jeden z właścicieli M340i pędził z prędkością maksymalną na niemieckiej autostradzie i nie sądził, że ktoś go wyprzedzi.

W pewnym momencie zauważył w lusterku, że jakiś samochód dość szybko się do niego zbliża. Po chwili wszystko się wyjaśniło. To koleś, który wydał nieco więcej na serię 3 i zdecydował się na zakup M3 Competition.

Tam również pracuje 3.0 litrowa jednostka benzynowa, ale jej moc to aż 510 koni mechanicznych i 650 niutonometrów momentu obrotowego. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tam zaledwie 3,9 sekundy.

Objechał nowe Audi RS4 czarnym BMW M340i. Wystarczyło zainwestować 3 tys. zł (wideo)

Po dokupieniu pakietu Drivers Package ogranicznik prędkości maksymalnej zostaje przeniesiony na 290 km/h, co zostało dosadnie pokazane na załączonym nagraniu wideo.