Hybrydowe Ferrari jeszcze nie zdążyło wyjechać na drogi, a tuner już podniósł moc silnika (wideo)

Ferrari 296 GTB nie zdążyło się jeszcze dobrze zadomowić na rynku, a tunerzy już przygotowują pierwsze pakiety stylistyczne i podnoszące moc silnika.

To pierwszy model włoskiego producenta, który napędzany jest hybrydą typu plug-in opartą o 6-cylindrową jednostkę benzynową. Konkretnie mamy tam silnik o pojemności 2,9 litra i łączną moc 820 koni mechanicznych.

DMC Squalo Ferrari 296 GTB
DMC Squalo Ferrari 296 GTB

Ferrari 296 GTB (2022) oficjalnie. Hybryda Plug-In V6 o mocy 820 KM ma zamiar pokonać Artura

Tuner DMC stwierdził, że można z tego układu wycisnąć trochę więcej. Po instalacji ich modułu kierowca będzie miał do dyspozycji 888 koni mechanicznych.

Do tego możesz dorzucić nowy zestaw aerodynamiczny, który składa się ze spojlera oraz nakładek na progi boczne. Oczywiście elementy te wykonano z włókna węglowego.

DMC Squalo Ferrari 296 GTB
DMC Squalo Ferrari 296 GTB

Możesz się zdecydować na klasyczny karbon, lub jego kuty wariant. Ta pierwsza opcja będzie Cię kosztowała 37 000 złotych, druga natomiast aż 46 000 złotych.

Już wiemy jak będzie wyglądało hybrydowe Ferrari 296 Spider. Premiera jeszcze w tym roku

I mówimy tutaj tylko o pakiecie aerodynamicznym Squalo, niestety nie wiemy ile tuner DMC życzy sobie za modyfikacje silnika. Po tuningu Ferrari 296 GTB rozpędzi się do 100 km/h o 0,1 sekundy szybciej, czyli w 2,8 sekundy.