Gość z SUV-a Audi w dieslu pokazał co potrafi. 1500 KM Nissan GT-R został w tyle (wideo)

Pod maską Audi SQ7 drugiej generacji, ale jeszcze sprzed faceliftingu, montowano 4.0 litrowy silnik V8 o mocy 435 koni mechanicznych. Był to jednak diesel, dzięki czemu oprócz świetnych osiągów zapewniał relatywnie niskie spalanie.

Po liftingu, który miał miejsce w 2020 roku, władze Audi zdecydowały się zmienić w tym modelu silnik na benzynowy. Pojawiła się więc jednostka 4.0 V8 o mocy 507 koni mechanicznych.

Audi SQ7 TFSI czy Volkswagen Golf R? Dzieli je wiele, ale na torze wypadają podobnie (wideo)

Na załączonym nagraniu wideo zobaczysz Audi SQ7, jeszcze z dieslem pod maską. Jego właściciel zdecydował się na delikatny tuning elektroniczny, który najprawdopodobniej podniósł moc do około 500 koni mechanicznych.

Nie wiedzieć czemu, stwierdził on, że jest to idealny moment, żeby zmierzyć się z 1500-konnym Nissanem GT-R. Stanął więc na linii startu obok japońskiej Godzilli.

Pocisnęli na autostradzie ponad 300 km/h. Koenigsegg dostał baty od Nissana GT-R (wideo)

Ku zaskoczeniu wszystkich, Audi wystrzeliło do przodu zanim Nissan zdążył rozkręcić swoje 3.8 litrowe V6. SQ7 zdążyło przejechać kilkaset metrów zanim GT-R go dopadł.