Pierwsi klienci zdążyli już jakiś czas temu odebrać z salonów swoje nowe Audi RS3. 400-konna bestia zaczyna się powoli pojawiać na polskich ulicach.
Z pewnością wkrótce w pewnych rejonach będzie to bardzo popularne auto, podobnie jak miało to miejsce z poprzednią jego generacją. Jeśli więc masz zamiar się wyróżnić, musisz poszukać czegoś innego.
Tutaj z propozycją wychodzi niemiecki tuner MTM. Przygotował on pakiet dla Audi S3, który nazwano Clubsport. Z zewnątrz wyróżnia się kilkoma karbonowymi dodatkami, 19-calowymi felgami oraz zielonym oklejeniem.
Jeszcze ciekawiej dzieje się wewnątrz. Tam znajdziesz rollbar zamiast tylnej kanapy oraz dwa kubełkowe fotele Recaro Podium wykonane z włókna węglowego.
Seryjne Audi S3 skrywa pod maską 2.0 litrowy silnik benzynowy, który przekazuje na wszystkie cztery koła moc 310 koni mechanicznych oraz 400 niutonometrów.
MTM może dla Ciebie zamontować tam jeden z czterech pakietów. Każdy z nich składa się z innych komponentów i podnosi moc silnika w różnym stopniu. W zależności od grubości portfela i wymagań otrzymasz od 360 do 480 koni mechanicznych.
> Polskie Audi RS6 jest jedyne w swoim rodzaju. Właściciel uzbroił je u Mansory i MTM (wideo)
Samochód w najmocniejszym wydaniu rozpędzi się do 100 km/h w 3,2 sekundy. 360-konna wersja będzie na to potrzebowała 4,2 sekundy, czyli o 0,6 sekundy mniej niż seryjne Audi S3 8Y.