Polskie Audi R8 lepsze niż z fabryki. Ciesz się dźwiękiem V10, bo wkrótce go zabraknie (wideo)

Audi nie może się równać z Porsche pod względem liczby dostępnych wariantów swojego sportowego samochodu. Pomimo to, decydując się na zakup R8, możesz mieć problem z wyborem.

Napęd na tył, napęd Quattro, Coupe, Spyder, dwa warianty mocy. Trzeba dokonać świadomego wyboru, bo później nie będzie już odwrotu.

Właściciel egzemplarza widocznego na załączonym nagraniu wideo zdecydował się na najmocniejszą opcję R8 V10 Plus, którą napędza 10-cylindrowa jednostka 5.2 litra o mocy 610 koni mechanicznych.

Jest to egzemplarz sprzed liftingu, więc silnika nie dotknęły jeszcze żadne ekologiczne ograniczenia. Właściciel postanowił zmienić jednak wygląd i zastosował elementy z auta po liftingu, oraz okleił je folią Merlin Purple.

Pod tylny zderzak trafił również tytanowy układ wydechowy marki Quicksilver, dzięki czemu jest to jedno z najlepiej brzmiących Audi R8, które widzieliśmy.

To już oficjalne i nikogo nie powinno dziwić. Następca Audi R8 będzie autem elektrycznym

Producent podaje, że auto przyspiesza do 100 km/h w 3,2 sekundy. Co ciekawe, autorom nagrania udało się uzyskać dużo lepszy wynik, bo dokładnie 2,87 sekundy.