Mazda MX-5 (2022) pojedzie szybciej w zakręcie dzięki hamulcom. Pod maską nadal 184 KM

Zamawiając już teraz nową Mazdę MX-5 otrzymasz delikatnie odświeżony model, który będzie się prowadził jeszcze lepiej niż dotychczas. Producent zapowiedział właśnie lekki lifting.

Główną jego atrakcją jest system Kinematic Posture Control (KPC). Ma on zapewniać zarówno większy komfort jazdy jak i lepszą stabilność w ostrych zakrętach.

2022 Mazda MX-5
2022 Mazda MX-5

Aby ograniczyć przechyły nadwozia, KPC ingeruje delikatnie w układ hamulcowy, żeby zwiększyć stabilność tylnego zawieszenia. Będziesz mógł zatem pokonywać zakręty jeszcze szybciej i pewniej.

Ponadto, do oferty dołącza nowy lakier Platinum Quartz Metallic, nowy kolor skórzanej tapicerki nappa Terracotta, a także materiałowy dach w odcieniu granatowym.

2022 Mazda MX-5 RF
2022 Mazda MX-5 RF

Mazda 2 (2022) to ich pierwsza hybryda dostępna w Europie. Co z tego, że wygląda jak Toyota?

Oferta silnikowa pozostaje bez zmian, do dyspozycji klientów oddana zostaje 2.0 litrowa jednostka wolnossąca o mocy 184 koni mechanicznych. W wersji RF będzie ona dostępna opcjonalnie z 6-biegową automatyczną skrzynią.