Niemiecki tuner G-Power postanowił nam zaprezentować dwa projekty, nad którymi pracował w ostatnim czasie. Podnieśli oni moc silnika w dwóch bardzo szybkich autach typu SUV.
Pierwszym modelem jest BMW X5 M Competition. Jego seryjne wydanie napędzane jest 4.4 litrowym silnikiem V8 biturbo, który generuje 625 koni mechanicznych oraz 750 niutonometrów.
> BMW M8 Gran Coupe od G-Power idealnym połykaczem kilometrów na autostradzie (wideo)
Drugi to Mercedes-AMG G 63, pod którego maską znajduje się 4.0 litrowe V8 biturbo. W tym przypadku mamy do czynienia z mocą 585 koni mechanicznych oraz momentem obrotowym wynoszącym 850 niutonometrów.
Dla obu aut przygotowano 3 warianty podniesienia mocy. Najsłabszy z nich, GP-700, pozwala na cieszenie się potencjałem 700 koni mechanicznych, oraz 850 niutonometrów w przypadku BMW i 950 niutonometrów w Mercedesie.
Kolejny pakiet, GP-750, podnosi moc silnika do 750 koni mechanicznych, a moment do 900 niutonometrów w X5 i 1000 niutonometrów w AMG G 63.
Wisienką na torcie jest GP-800. Jak możesz się już domyślać, oba silniki produkują w tym przypadku po 800 koni mechanicznych. Moment obrotowy w X5 M wyniesie wtedy 950 niutonometrów, a w Mercedesie 1050 niutonometrów.
Dodatkowo można auta doposażyć na przykład w 23-calowe felgi, które, przyznajcie, wyglądają obłędnie. Niestety, nie znamy żadnych osiągów, jakimi mogą się pochwalić te auta po modyfikacjach.