Zrobił w swoim AMG E 63 S ponad 700 KM. Typ podjechał bezduszną Teslą i go wyjaśnił (wideo)

Mercedesy z topowymi oznaczeniami od AMG to piekielnie szybkie samochody. Można je oczywiście dodatkowo wzmocnić, gdyż ich silniki są bardzo podatne na tuning.

Seryjny Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ skrywa pod maską 4.0 litrową jednostkę V8 biturbo, która generuje 612 koni mechanicznych i 850 niutonometrów.

Przyjechał się ścigać z Teslą Plaid McLarenem 720S. Nie wierzyli, że cokolwiek wskóra (wideo)

Dzięki napędowi na wszystkie koła auto jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w 3,4 sekundy. Wystarczy jednak kilka modyfikacji, aby zwiększyć moc do ponad 700 koni mechanicznych.

Niestety, czasami nawet to nie wystarcza, żeby zmierzyć się z topowym rodzinnym autem elektrycznym. Na załączonym nagraniu wideo możesz zobaczyć jak właściciel Tesli pogrąża takiego Mercedesa.

Oczywiście Model S Plaid jest dużo mocniejszy, bo jego silniki elektryczne generują aż 1020 koni mechanicznych. Jest też dużo tańszy od AMG, ale czy fan prawdziwej, spalinowej motoryzacji, skusi się na elektryka?

800-konny Mercedes-AMG E 63 S sterroryzował hamownię. „Wystarczył rozruch bestii” (wideo)

Dla nas to trochę smutne. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ to genialny samochód, który wygląda bardzo agresywnie, brzmi obłędnie i ma świetne właściwości jezdne. A tu podjeżdża bezszelestny i bezduszny elektryk i go objeżdża.