Volkswagen T-Roc (2022) po liftingu oficjalnie. W środku nareszcie pojawiła się miękka deska

Volkswagen postanowił odświeżyć swojego crossovera. Model T-Roc zyskał delikatny, aczkolwiek efektowny facelifting. Dotyczy on wszystkich wariantów w gamie niemieckiego producenta.

Główne zmiany wizualne to nowe przednie i tylne lampy, zastosowanie pionowych świateł LED do jazdy dziennej, delikatnie przemodelowane zderzaki oraz oferta nowych felg w rozmiarze od 16 do 19 cali.

2022 Volkswagen T-Roc
2022 Volkswagen T-Roc tył

Torowy pojedynek z interesującym wynikiem. Volkswagen T-Roc R vs. Hyundai Kona N (wideo)

Wewnątrz pojawiła się nareszcie długo wyczekiwana deska rozdzielcza wykonana z miękkich materiałów. Twardy plastik, dostępny w obecnym T-Rocu nie zachwycał.

Oprócz tego w środku mamy nową kierownicę znaną z Volkswagena Golfa, większe ekrany systemu inforozrywki (6.5, 8 i 9.2 cala), które obsługują bezprzewodowo system Apple CarPlay oraz Android Auto.

2022 Volkswagen T-Roc Cabrio
2022 Volkswagen T-Roc Cabrio tył
2022 Volkswagen T-Roc
2022 Volkswagen T-Roc wnętrze

Na pokładzie zastosowano pakiet systemów asystujących kierowcę IQ.Drive Travel Assist. Można skorzystać między innymi z adaptacyjnego tempomatu, systemu utrzymania pasa ruchu czy asystenta parkowania.

Cupra Formentor vs. Volkswagen T-Roc R. Mają ten sam silnik 2.0 TSI, 10 KM różnicy (wideo)

Pod maską nie pojawiły się żadne zmiany. Najsłabszy model posiada 110-konny silnik 1.0 TSI, najmocniejszy natomiast to T-Roc R z 2.0 litrowym TSI o mocy 300 koni mechanicznych.